2018. feb 22.

15+1 gyönyörű esküvői idézet a meghívóra

írta: Ambrelle
15+1 gyönyörű esküvői idézet a meghívóra

Nem tudom ti hogy voltatok vele, de én rengeteget gondolkoztam, hogy melyik lehet azaz idézet ami jó lehet az esküvői meghívóra. Végül a tematika és a formavilág miatt nem került rá semmilyen (ennyit a több órás keresgetésről).
Viszont ha már ennyit keresgettem a tökéleteset legalább megosztom veletek, hogy a sok munka ne vesszen kárba.
 

wedding-2616652_1920.jpg
Én ezeket találtam amik szerintem különlegesek, egyediek és nem elcsépelt esküvői meghívó idézetek:

"Nem azért szeretlek, aki te vagy,
hanem azért aki én vagyok melletted."
~ Gabriel Garcia Márquez ~

 

"Im, szerelmem ekkép változik, de
Soha meg nem szűnik, mindig él,
S nem gyöngül, ha néha szelidebb is…
Gyakran csendes a folyó, de mély!"
~ Petőfi Sándor~

 

"A szerelem mindent pótol,
de a szerelmet nem pótolja semmi!"
~ Babits Mihály ~

thenotebook.jpg

 

„Nem lesz könnyű, iszonyú nehéz lesz. Minden nap meg kell küzdenünk,
de én erre vágyom, mert akarlak téged mindenestül, örökre, együtt, minden nap.”
~Szerelmünk lapjai~

 

"A szerelem az élet nagy ajándéka,
és aki nem nyújtja ki utána a kezét,
az sohasem élte az életet a maga teljes módján."
~ Erskine ~

 

"Szeretnék hinni a halhatatlanságban...
Ha arra ítéltette, hogy boldog legyek
veled - a leghosszabb élet is rövid.
Bárcsak hinnék a halhatatlanságban -
bárcsak örökké élhetnék veled."
~ John Keats ~

 

"Öregedjünk meg együtt,
A sors bármit is rendel.
Így állunk elébe mi,
Ketten, egy szerelemmel."
~ John Lennon ~

 wedding-443600_1280.jpg

"A szerelem nem egy, hanem az egyetlen lehetőség, hogy boldogok legyünk."
~ Francoise Sagan~

 

"Sohasem volt az szerelmes, aki
Mondja, hogy rabság a szerelem.
Szárnyat ád ő, és nem rabbilincset,
Szárnyat ád ő... azt adott nekem."
~ Petőfi Sándor ~

 

„De most nem félek többé... igézetben élek. Mintha tudnám a varázsszót...
De a varázsszó mindössze annyi, hogy szeretek valakit."
~ Márai Sándor~

love-3095179_1920.jpg

"Tanúm legyen a föld, az ég, a tenger,
a sok madár, a hal és minden ember:
Neked adom szívemet, senki másnak,
életemet még mellé ráadásnak!"
~ Rabindranath Tagore ~

 

„Az igaz szerelemben a legkisebb távolság is túl nagy, de a legnagyobb is áthidalható."
~ Hans Nouwens~

 

"Szerelem, ha egyik a másikat repülni hagyja,
de ha lezuhan, fél szárnyát kölcsönadja."
~ Szabó Éva ~

 

"Szeretni semmi. Ha szeretnek, az már valami.
Ha szeretsz és szeretnek, az a minden."
~ T. Tolis ~

 

„A szerelemből mennyi az elég? Mindig egy kicsivel több, mint amit bárki is kapott valaha.”
~ Virágot Algernonnak~

A kedvencemet hagytam utoljára:

 

people-2565128_1920.jpg

"Szállj hát velem
egy rezdülésű szárnycsapással.
Hullongó tollak voltunk egyedül,
- szárnyak lettünk egymással."
~ Váci Mihály~

Szólj hozzá

meghívó esküvő idézet menyasszony esküvőszervezés esküvő meghívó szerelmes idézet esküvő szervezés saját esküvő szervezése esküvői készületek esküvői idézet házasság idézet meghívó készítése esküvői meghívó készítése esküvői meghívó készítése online